A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вознесенський професійний ліцей

Освітній процес

 

Фото без описуФото без опису

Фото без опису

 

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

Фото без опису

 

 

 

 

 

 

 

клип0002

                                 Міністерство освіти і науки України
                             ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ  ПРОФЕСІЙНИЙ  ЛІЦЕЙ

 

                                                          НАКАЗ

26.08.2022                                                                                            № 152

Про організацію освітнього  процесу

в 2022-2023 навчальному році

з урахуванням умов воєнного стану 

 

        На виконання Закону України  «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX,  Указу Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», листа Міністерства освіти і науки України від 29 червня 2022 року № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/2023 навчального року та особливості організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» з метою забезпечення безпечних умов навчання та праці всіх учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану, рішення педагогічної ради ліцею (протокол №1 від 26.08.2022 р.),

НАКАЗУЮ:

         1. Розпочати 2022-2023 навчальний рік у Вознесенському професійному ліцеї з 1 вересня 2022 року, при цьому максимально забезпечивши безпечні умови навчання та праці для учасників освітнього процесу з адаптацією структури та режиму роботи навчального закладу до умов воєнного стану з урахуванням рекомендацій зазначених в листі Міністерства освіти і науки України від 29.06.2022 № 1/7234-22.

         2. Освітній процес з 1 вересня 2022 року організувати  за змішаною формою навчання. В подальшому, залежно від безпекової ситуації, рішення щодо здійснення освітнього процесу може бути прийнято, як за дистанційною формою так і в звичайному  (очному) режимі.

         3. Предмети професійно-теоретичної  підготовки та загальноосвітні предмети проводити дистанційно з використанням технологій дистанційного навчання. Уроки виробничого навчання проводити в звичайному (очному) режимі використовуючи матеріально-технічну базу навчального закладу.

         4. «День знань» провести для кожної окремої групи в закріплених кабінетах за загальною темою визначеною МОН України «Безпечне освітнє середовище в умовах війни».

         2. Заступнику директора з НВР Поповій Н.В.:

         2.1.  забезпечити своєчасне та повне виконання навчальних планів і програм відповідно затверджених робочих навчальних планів з кожної професії. При цьому інваріативна складова робочого навчального плану повинна бути виконана в повному обсязі, варіативна складова може бути використана для проведення консультацій, факультативів тощо;

         2.2. при плануванні та складанні розкладу занять передбачити можливість використання суботніх днів у теплу частину року з внесенням відповідних змін до графіку освітнього процесу;

          2.3. скласти розклад занять таким чином, щоб здобувачі освіти, відповідно до робочих планів та програм, приїздили до навчального закладу на декілька днів для відпрацювання практичних навичок безпосередньо в навчальних майстернях.

          3. Заступнику директора з НВихР Усенко О.А.:

          3.1. довести до відома всіх учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, їх батьків, працівників) алгоритм дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога», загрози виникнення надзвичайної ситуації воєнного характеру або терористичного акту, а також систематично проводити бесіди, лекції, уроки безпеки та тренування;

          3.2. висвітлювати безпекову інформацію через максимальну кількість ресурсів: інтернет-ресурси (сайт ліцею, соціальні мережі), текстові повідомлення на стендах в навчальному корпусі та гуртожитку;

         3.3. організувати проведення занять щодо збереження здоров’я, надання домедичної допомоги тощо;

         3.4. забезпечити поселення до гуртожитку учнів ліцею з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також здобувачів освіти, які будуть приїздити до навчального закладу для відпрацювання практичних навичок безпосередньо в навчальних майстернях;

         3.5. забезпечити постановку на харчування учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному утримані (триразове харчування), які перебувають під опікою (одноразове харчування).

         4. Старшому майстру Скляр Л.О.:

         4.1. забезпечити належну організацію проведення уроків виробничого навчання в навчальних майстернях за очною формою навчання;

         4.2. довести до відома майстрів виробничого навчання, здобувачів освіти алгоритм дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога» та беззастережне виконання вимог щодо забезпечення безпеки учасників освітнього процесу.

         5. Методисту Петровій Л.М.:

         5.1 для забезпечення якісного навчання в режимі онлайн, підтримання ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу та забезпечення електронного документообігу провести роботу щодо реєстрації всіх учасників освітнього процесу на освітній платформі «Prosvita»”; 

5.2. забезпечити використання педагогічними працівниками засобів ІКТ для створення якісного освітнього контенту для учнів з метою забезпечення якісного освітнього процесу;

5.3. використовувати властивості «Google»-диску та його додатків, зокрема Meet для забезпечення проведення онлайн – уроків з метою організації ефективної комунікації з учнями;

5.4. створити Classroom «Методична робота ВПЛ на 2022-2023 н.р. з метою організації оперативного інформування та забезпечення електронного документообігу з педагогічними працівниками»;

5.5. організувати роботу педагогічного колективу щодо активного використання електронного журналу освітньої платформи «Prosvita».

          6. Завідуючому господарством Літвінову О.І.:

         6.1. обладнати належним чином найпростіші укриття (підвальні приміщення їдальні та котельні) з урахуванням укриття всіх учасників освітнього процесу;

          6.2. створити запаси матеріалів, обладнання, інструменту, води та медичних засобів, необхідних для приведення у готовність захисних споруд цивільного захисту з урахуванням кількості місць та відповідно до норм:

           6.3. привести евакуаційні шляхи в навчальному корпусі, гуртожитку та майстернях у відповідність до норм законодавства, встановлення покажчиків руху та табличок біля входу до захисних  споруд (укриття);

          7. Інженеру з охорони праці Васильєвій О.М.:

          7.1. розробити для учасників освітнього процесу алгоритм  дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога»

          7.1. провести відповідні інструктажі з безпеки життєдіяльності для всіх учасників освітнього процесу;

          7.2. провести тренування з учасниками освітнього процесу щодо дій у разі повітряної тривоги:

          8. Коменданту гуртожитку Лєвєнцовій Л.С.:

          8.1. забезпечити поселення здобувачів до гуртожитку з 1 вересня 2022 року;

          8.2. провести необхідні інструктажі з мешканцями гуртожитку з питань безпеки життєдіяльності;

           8.3. здійснити перевірку тривожної кнопки виклику Національної поліції;

          8.4. довести до відома працівників гуртожитку та учнів алгоритм дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога», загрози виникнення надзвичайної ситуації воєнного характеру або терористичного акту, а також систематично проводити бесіди, лекції, роз’яснювальну роботу;

          8.5. разом з інженером з охорони праці та вихователем провести практичні заняття щодо укриття мешканців гуртожитку в захисній споруді у разі сигналу оповіщення «Повітряна тривога».

          9. Викладачам, майстрам виробничого навчання забезпечити:

          9.1. навчання в дистанційному режимі (уроки теоретичної підготовки) та очному режимі (уроки виробничого навчання) згідно з розкладом занять на перший семестр 2022-2023 н.р. з використанням освітньої платформи «Prosvita» та додатку до «Google»-диску Meet для проведення онлайн – уроків;

          9.2. у класних журналах зазначити режим проведення (синхронний, асинхронний) конкретного навчального заняття;

           9.3. дотримання алгоритму дій у разі надходження сигналу «Повітряна тривога».

          

          10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


Директор                                                                                  Сергій ПУТІЄНКО

З наказом ознайомлені: 

       Попова Н.В.                                         Усенко О.А.       

       Літвінов О.І.                                         Васильєва О.М.

       Скляр Л.О.                                           Петрова Л.М.

       Лєвєнцова Л.С.                                    

                          



 

                                  Міністерство освіти і науки України
                             ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ  ПРОФЕСІЙНИЙ  ЛІЦЕЙ

 

                                                                    НАКАЗ

 

26.08.2022                                                                                      № 153

Про затвердження структури

та режиму роботи ліцею на 

2022/2023 навчальний рік

        Відповідно до Законів України  «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Статуту ліцею, Правил внутрішнього розпорядку для працівників ліцею, враховуючи рекомендації зазначені в листі Міністерства освіти і науки України від 29 червня 2022 року № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/2023 навчального року та особливості організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти», рішення педагогічної ради ліцею (протокол №1 від 26.08.2022 р.), з метою чіткої організації навчально-виховного процесу в умовах воєнного стану

НАКАЗУЮ:

   1. Затвердити структуру та режим роботи ліцею на 2022/2023 навчальний рік. (додаток)

   2. Структуру та режим роботи навчального закладу довести до відома працівників та учнів ліцею.

   3. Зобов’язати  всіх учасників навчально-виховного процесу неухильно дотримуватись вимог щодо структури та режиму роботи.

   4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Директор                                                                   Сергій ПУТІЄНКО




 

                                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                              наказ Вознесенського

                                                                                             професійного ліцею

                                                                                             від 26.08.2022 № 153

                                      СТРУКТУРА ТА РЕЖИМ РОБОТИ

                       ВОЗНЕСЕНСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ

                                      НА 2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

     Розроблені на підставі статті 27 Закону України «Про професійно – технічну освіту», Статуту Вознесенського професійного ліцею, листа Міністерства освіти і науки України від 29 червня 2022 року № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/2023 навчального року та особливості організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти»

 

                                               Структура роботи

  Навчальний рік у ліцеї розпочинається 1 вересня 2022 року.

    Навчальні заняття:

  1-ий семестр: з 1 вересня по 16 грудня 2022 року

          2-ий семестр: з 1 лютого по 30 червня 2023 рок

   Канікули:

          Зимові: з 19 грудня 2022 р. по 31 січня 2023 року (у разі  використання суботніх днів у теплу частину року: вересень-листопад та квітень-червень).

          Літні: з 1 липня по 31 серпня 2023 року. 

     Заняття  в ліцеї завершуються 30 червня 2023 року.

  Державна кваліфікаційна атестація для учнів випускних груп проводиться з 26.06.2023 по 29.06.2023 року.

   Обліковими одиницями навчального часу є:

а) академічна година - 45 хвилин;

б) урок виробничого навчання - 6 академічних годин;

в) навчальний день - 8 академічних годин;

г) навчальний тиждень 36-42 академічні години (при шестиденному  робочому тижні);

д) перший навчальний семестр - 15 навчальних тижнів (при шестиденному робочому тижні з  навантаженням 42 годин на тиждень);

є) навчальний рік – 36 навчальних тижнів (при шестиденному робочому тижні з навантаженням 42 годин на тиждень).

          Навчальний (робочий) час учнів в період проходження виробничої практики встановлюється в залежності від режиму роботи підприємства, згідно із законодавством України.

Рішення педагогічної ради протокол №1 від 26.08.2022




 

                                                                                             ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                               наказ Вознесенського

                                                                                             професійного ліцею

                                                                                             від 26.08.2022 № 153  

 

                                                    РЕЖИМ РОБОТИ

Вознесенського професійного ліцею    на 2022/2023 навчальний рік

      7.00

Підйом

      7.30 – 7.55

  Сніданок

      7.55 – 8.00 

  Лінійка

      8.00– 9.20

1  пара

      9.30 – 10.50

2  пара

    10.50-  11.05

Велика перерва

Фізкультурна пауза

  10.55 – 11.00

    11.05 –11.45

5  урок

    11.50- 12.30

6  урок

    12.40 –13.20

7 урок

    13.25 –14.05

8 урок

    14.05 – 15.00

Обід

    15.00 – 18.30

Консультації, виховні заходи, тощо відповідно до розкладу

    18.30 – 19.00 

В е ч е р я

    19.00 – 22.00

Особистий час учнів

    22.00

Вечірня перевірка

    22.00 – 7.00

Відбій

                                                                                                     

Понеділок 7 урок – виховна година

Середа – інформаційна година о 8.00 год.

Рішення педагогічної ради протокол №1 від 26.08.2022



 

                                                     

 

 

Міністерство освіти і науки України
 

ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ  ПРОФЕСІЙНИЙ  ЛІЦЕЙ

 

                                                                         Н А К А З

від 30.11.2022                                                                                                              № 242                                                                                                                                                                                                       

Про встановлення терміну зимових  

канікул для здобувачів освіти

у 2022-2023 навчальному році 

             На підставі Закону України «Про освіту», Закону України «Про  професійно-технічну освіту», Статуту ліцею, відповідно до структури 2022-2023 навчального року, а також з урахуванням виконання календарно-тематичних планів

НАКАЗУЮ :

          1. Завершити перший семестр 2022-2023 навчального року 16.12.2022 року.          

          2. Встановити для здобувачів освіти зимові канікули терміном 44 календарних днів з 19.12.2022р. по 31.01.2023р.

          3. Для здобувачів освіти навчальних груп № 236 та № 335, зарахованих на навчання з 01.11.2022 по переводу з Снігурівського ПЛ, зимові канікули за підсумками першого семестру не встановлюються.

          3. Майстрам виробничого навчання, класним керівникам навчальних груп:

           забезпечити інформування здобувачів освіти, батьківської громадськості про встановлені терміни зимових канікул та результати успішності за підсумками першого семестру 2022-2023 навчального року;

          провести дистанційно з використанням каналів комунікації інформаційно-роз’яснювальну роботу з батьками, піклувальниками, здобувачів освіти з питань поведінки у надзвичайних ситуаціях, попередження нещасних випадків, поводження з вибухонебезпечними чи підозрілими предметами та надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасних випадків під час воєнного стану.

        4. Усенко О.А., заступнику з навчально-виховної роботи:

        - забезпечити належний контроль за перебуванням в учнівському гуртожитку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які на час зимових канікул не виїжджаю до місць організованого відпочинку;

        - у разі перебування, під час зимових канікул, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в родинах близьких родичів, забезпечити отримання заяв від учнів та розписок від осіб у яких вони будуть перебувати;

       - організувати проведення інструктажів для учнів вищезазначеної категорії  з усіх питань безпеки життєдіяльності. 

          4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

     Директор                                                                  Сергій ПУТІЄНКО

 

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису
 

2023-224 навчальний рік

                                

Фото без описуФото без описуФото без опису

Фото без опису

Фото без описуФото без описуФото без описуФото без опису

Фото без описуФото без описуФото без опису

 

 

Фото без опису

Фото без описуФото без опису

 

 

 

 

   

                                  

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень