Освітній процес
Міністерство освіти і науки України
ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
НАКАЗ
26.08.2022 № 152
Про організацію освітнього процесу
в 2022-2023 навчальному році
з урахуванням умов воєнного стану
На виконання Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, Указу Президента України від 17 травня 2022 року № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, Указу Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», листа Міністерства освіти і науки України від 29 червня 2022 року № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/2023 навчального року та особливості організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» з метою забезпечення безпечних умов навчання та праці всіх учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану, рішення педагогічної ради ліцею (протокол №1 від 26.08.2022 р.),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати 2022-2023 навчальний рік у Вознесенському професійному ліцеї з 1 вересня 2022 року, при цьому максимально забезпечивши безпечні умови навчання та праці для учасників освітнього процесу з адаптацією структури та режиму роботи навчального закладу до умов воєнного стану з урахуванням рекомендацій зазначених в листі Міністерства освіти і науки України від 29.06.2022 № 1/7234-22.
2. Освітній процес з 1 вересня 2022 року організувати за змішаною формою навчання. В подальшому, залежно від безпекової ситуації, рішення щодо здійснення освітнього процесу може бути прийнято, як за дистанційною формою так і в звичайному (очному) режимі.
3. Предмети професійно-теоретичної підготовки та загальноосвітні предмети проводити дистанційно з використанням технологій дистанційного навчання. Уроки виробничого навчання проводити в звичайному (очному) режимі використовуючи матеріально-технічну базу навчального закладу.
4. «День знань» провести для кожної окремої групи в закріплених кабінетах за загальною темою визначеною МОН України «Безпечне освітнє середовище в умовах війни».
2. Заступнику директора з НВР Поповій Н.В.:
2.1. забезпечити своєчасне та повне виконання навчальних планів і програм відповідно затверджених робочих навчальних планів з кожної професії. При цьому інваріативна складова робочого навчального плану повинна бути виконана в повному обсязі, варіативна складова може бути використана для проведення консультацій, факультативів тощо;
2.2. при плануванні та складанні розкладу занять передбачити можливість використання суботніх днів у теплу частину року з внесенням відповідних змін до графіку освітнього процесу;
2.3. скласти розклад занять таким чином, щоб здобувачі освіти, відповідно до робочих планів та програм, приїздили до навчального закладу на декілька днів для відпрацювання практичних навичок безпосередньо в навчальних майстернях.
3. Заступнику директора з НВихР Усенко О.А.:
3.1. довести до відома всіх учасників освітнього процесу (здобувачів освіти, їх батьків, працівників) алгоритм дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога», загрози виникнення надзвичайної ситуації воєнного характеру або терористичного акту, а також систематично проводити бесіди, лекції, уроки безпеки та тренування;
3.2. висвітлювати безпекову інформацію через максимальну кількість ресурсів: інтернет-ресурси (сайт ліцею, соціальні мережі), текстові повідомлення на стендах в навчальному корпусі та гуртожитку;
3.3. організувати проведення занять щодо збереження здоров’я, надання домедичної допомоги тощо;
3.4. забезпечити поселення до гуртожитку учнів ліцею з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також здобувачів освіти, які будуть приїздити до навчального закладу для відпрацювання практичних навичок безпосередньо в навчальних майстернях;
3.5. забезпечити постановку на харчування учнів з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на повному державному утримані (триразове харчування), які перебувають під опікою (одноразове харчування).
4. Старшому майстру Скляр Л.О.:
4.1. забезпечити належну організацію проведення уроків виробничого навчання в навчальних майстернях за очною формою навчання;
4.2. довести до відома майстрів виробничого навчання, здобувачів освіти алгоритм дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога» та беззастережне виконання вимог щодо забезпечення безпеки учасників освітнього процесу.
5. Методисту Петровій Л.М.:
5.1 для забезпечення якісного навчання в режимі онлайн, підтримання ефективної комунікації між учасниками освітнього процесу та забезпечення електронного документообігу провести роботу щодо реєстрації всіх учасників освітнього процесу на освітній платформі «Prosvita»”;
5.2. забезпечити використання педагогічними працівниками засобів ІКТ для створення якісного освітнього контенту для учнів з метою забезпечення якісного освітнього процесу;
5.3. використовувати властивості «Google»-диску та його додатків, зокрема Meet для забезпечення проведення онлайн – уроків з метою організації ефективної комунікації з учнями;
5.4. створити Classroom «Методична робота ВПЛ на 2022-2023 н.р. з метою організації оперативного інформування та забезпечення електронного документообігу з педагогічними працівниками»;
5.5. організувати роботу педагогічного колективу щодо активного використання електронного журналу освітньої платформи «Prosvita».
6. Завідуючому господарством Літвінову О.І.:
6.1. обладнати належним чином найпростіші укриття (підвальні приміщення їдальні та котельні) з урахуванням укриття всіх учасників освітнього процесу;
6.2. створити запаси матеріалів, обладнання, інструменту, води та медичних засобів, необхідних для приведення у готовність захисних споруд цивільного захисту з урахуванням кількості місць та відповідно до норм:
6.3. привести евакуаційні шляхи в навчальному корпусі, гуртожитку та майстернях у відповідність до норм законодавства, встановлення покажчиків руху та табличок біля входу до захисних споруд (укриття);
7. Інженеру з охорони праці Васильєвій О.М.:
7.1. розробити для учасників освітнього процесу алгоритм дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога»
7.1. провести відповідні інструктажі з безпеки життєдіяльності для всіх учасників освітнього процесу;
7.2. провести тренування з учасниками освітнього процесу щодо дій у разі повітряної тривоги:
8. Коменданту гуртожитку Лєвєнцовій Л.С.:
8.1. забезпечити поселення здобувачів до гуртожитку з 1 вересня 2022 року;
8.2. провести необхідні інструктажі з мешканцями гуртожитку з питань безпеки життєдіяльності;
8.3. здійснити перевірку тривожної кнопки виклику Національної поліції;
8.4. довести до відома працівників гуртожитку та учнів алгоритм дій у разі оголошення сигналу «Повітряна тривога», загрози виникнення надзвичайної ситуації воєнного характеру або терористичного акту, а також систематично проводити бесіди, лекції, роз’яснювальну роботу;
8.5. разом з інженером з охорони праці та вихователем провести практичні заняття щодо укриття мешканців гуртожитку в захисній споруді у разі сигналу оповіщення «Повітряна тривога».
9. Викладачам, майстрам виробничого навчання забезпечити:
9.1. навчання в дистанційному режимі (уроки теоретичної підготовки) та очному режимі (уроки виробничого навчання) згідно з розкладом занять на перший семестр 2022-2023 н.р. з використанням освітньої платформи «Prosvita» та додатку до «Google»-диску Meet для проведення онлайн – уроків;
9.2. у класних журналах зазначити режим проведення (синхронний, асинхронний) конкретного навчального заняття;
9.3. дотримання алгоритму дій у разі надходження сигналу «Повітряна тривога».
10. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор Сергій ПУТІЄНКО
З наказом ознайомлені:
Попова Н.В. Усенко О.А.
Літвінов О.І. Васильєва О.М.
Скляр Л.О. Петрова Л.М.
Лєвєнцова Л.С.
Міністерство освіти і науки України
ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
НАКАЗ
26.08.2022 № 153
Про затвердження структури
та режиму роботи ліцею на
2022/2023 навчальний рік
Відповідно до Законів України «Про освіту», «Про професійно-технічну освіту», Статуту ліцею, Правил внутрішнього розпорядку для працівників ліцею, враховуючи рекомендації зазначені в листі Міністерства освіти і науки України від 29 червня 2022 року № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/2023 навчального року та особливості організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти», рішення педагогічної ради ліцею (протокол №1 від 26.08.2022 р.), з метою чіткої організації навчально-виховного процесу в умовах воєнного стану
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити структуру та режим роботи ліцею на 2022/2023 навчальний рік. (додаток)
2. Структуру та режим роботи навчального закладу довести до відома працівників та учнів ліцею.
3. Зобов’язати всіх учасників навчально-виховного процесу неухильно дотримуватись вимог щодо структури та режиму роботи.
4. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор Сергій ПУТІЄНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Вознесенського
професійного ліцею
від 26.08.2022 № 153
СТРУКТУРА ТА РЕЖИМ РОБОТИ
ВОЗНЕСЕНСЬКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ЛІЦЕЮ
НА 2022/2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Розроблені на підставі статті 27 Закону України «Про професійно – технічну освіту», Статуту Вознесенського професійного ліцею, листа Міністерства освіти і науки України від 29 червня 2022 року № 1/7234-22 «Про підготовку до початку 2022/2023 навчального року та особливості організації освітнього процесу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти»
Структура роботи
Навчальний рік у ліцеї розпочинається 1 вересня 2022 року.
Навчальні заняття:
1-ий семестр: з 1 вересня по 16 грудня 2022 року
2-ий семестр: з 1 лютого по 30 червня 2023 рок
Канікули:
Зимові: з 19 грудня 2022 р. по 31 січня 2023 року (у разі використання суботніх днів у теплу частину року: вересень-листопад та квітень-червень).
Літні: з 1 липня по 31 серпня 2023 року.
Заняття в ліцеї завершуються 30 червня 2023 року.
Державна кваліфікаційна атестація для учнів випускних груп проводиться з 26.06.2023 по 29.06.2023 року.
Обліковими одиницями навчального часу є:
а) академічна година - 45 хвилин;
б) урок виробничого навчання - 6 академічних годин;
в) навчальний день - 8 академічних годин;
г) навчальний тиждень 36-42 академічні години (при шестиденному робочому тижні);
д) перший навчальний семестр - 15 навчальних тижнів (при шестиденному робочому тижні з навантаженням 42 годин на тиждень);
є) навчальний рік – 36 навчальних тижнів (при шестиденному робочому тижні з навантаженням 42 годин на тиждень).
Навчальний (робочий) час учнів в період проходження виробничої практики встановлюється в залежності від режиму роботи підприємства, згідно із законодавством України.
Рішення педагогічної ради протокол №1 від 26.08.2022
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Вознесенського
професійного ліцею
від 26.08.2022 № 153
РЕЖИМ РОБОТИ
Вознесенського професійного ліцею на 2022/2023 навчальний рік
7.00 |
Підйом |
7.30 – 7.55 |
Сніданок |
7.55 – 8.00 |
Лінійка |
8.00– 9.20 |
1 пара |
9.30 – 10.50 |
2 пара |
10.50- 11.05 |
Велика перерва Фізкультурна пауза 10.55 – 11.00 |
11.05 –11.45 |
5 урок |
11.50- 12.30 |
6 урок |
12.40 –13.20 |
7 урок |
13.25 –14.05 |
8 урок |
14.05 – 15.00 |
Обід |
15.00 – 18.30 |
Консультації, виховні заходи, тощо відповідно до розкладу |
18.30 – 19.00 |
В е ч е р я |
19.00 – 22.00 |
Особистий час учнів |
22.00 |
Вечірня перевірка |
22.00 – 7.00 |
Відбій |
Понеділок 7 урок – виховна година
Середа – інформаційна година о 8.00 год.
Рішення педагогічної ради протокол №1 від 26.08.2022
Міністерство освіти і науки України
ВОЗНЕСЕНСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ ЛІЦЕЙ
Н А К А З
від 30.11.2022 № 242
Про встановлення терміну зимових
канікул для здобувачів освіти
у 2022-2023 навчальному році
На підставі Закону України «Про освіту», Закону України «Про професійно-технічну освіту», Статуту ліцею, відповідно до структури 2022-2023 навчального року, а також з урахуванням виконання календарно-тематичних планів
НАКАЗУЮ :
1. Завершити перший семестр 2022-2023 навчального року 16.12.2022 року.
2. Встановити для здобувачів освіти зимові канікули терміном 44 календарних днів з 19.12.2022р. по 31.01.2023р.
3. Для здобувачів освіти навчальних груп № 236 та № 335, зарахованих на навчання з 01.11.2022 по переводу з Снігурівського ПЛ, зимові канікули за підсумками першого семестру не встановлюються.
3. Майстрам виробничого навчання, класним керівникам навчальних груп:
забезпечити інформування здобувачів освіти, батьківської громадськості про встановлені терміни зимових канікул та результати успішності за підсумками першого семестру 2022-2023 навчального року;
провести дистанційно з використанням каналів комунікації інформаційно-роз’яснювальну роботу з батьками, піклувальниками, здобувачів освіти з питань поведінки у надзвичайних ситуаціях, попередження нещасних випадків, поводження з вибухонебезпечними чи підозрілими предметами та надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасних випадків під час воєнного стану.
4. Усенко О.А., заступнику з навчально-виховної роботи:
- забезпечити належний контроль за перебуванням в учнівському гуртожитку дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, які на час зимових канікул не виїжджаю до місць організованого відпочинку;
- у разі перебування, під час зимових канікул, дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування в родинах близьких родичів, забезпечити отримання заяв від учнів та розписок від осіб у яких вони будуть перебувати;
- організувати проведення інструктажів для учнів вищезазначеної категорії з усіх питань безпеки життєдіяльності.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Директор Сергій ПУТІЄНКО
2023-224 навчальний рік