Обравши робітничу професію – ти обираєш майбутнє!
Відповідно до плану роботи Вознесенського професійного ліцею на 2021 – 2022 навчальний рік 24 лютого 2021 року було проведено засідання педагогічної ради.
Під час засідання обговорювалися наступні питання:
- Організація та проведення профорієнтаційної роботи на 2021 календарний рік.
- Обговорення плану регіонального замовлення на підготовку кваліфікованих робітників на 2021 календарний рік
- Створення Ради та затвердження складу приймальної комісії з метою організації та проведення профорієнтаційної роботи.
- Встановлено план прийому учнів на 2021 календарний рік в кількості 140 чоловік.
Набір учнів буде проводитися на базі базової середньої освіти (9 класів) за наступними професіями:
- Електрозварник ручного зварювання; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах.
- Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж; електромонтажник силових мереж та електроустаткування.
- Секретар керівника (організації, підприємства, установи); оператор комп’ютерного набору.
Термін навчання – 3 роки з отриманням повної загальної середньої освіти.
На базі базової середньої освіти (9 класів) без надання повної середньої освіти:
- Опоряджувальник будівельний (штукатур, лицювальник - плиточник; маляр).
Термін навчання – 2 роки без отримання повної загальної середньої освіти.
На базі повної загальної середньої освіти (11 класів):
- Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних; продавець продовольчих товарів.
Термін навчання – 1рік 6 місяців.
Заплановано провести 15 квітня 2021 р. День відкритих дверей для учнів 9-х -11-х класів шкіл міста Вознесенська та Вознесенського району.
Майстер в/н, класний керівник Васильєва О.Д. підготувала виступ «Профорієнтаційна робота – один із напрямків діяльності педагогів ліцею» ,а класний керівник Мартинова Н.В. підготувала презентацію «Профорієнтаційна робота: результативність працевлаштування кваліфікованих робітників на ринку праці».
Заступник директора з НВихР Усенко О.А. промоніторила та зробила аналіз проведеного анкетування серед учнівського та педагогічного колективів ліцею щодо визначення думки «Мій професійний вибір».