A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Вознесенський професійний ліцей

Відкритий урок з української мови «Фразеологізми»

Дата: 03.12.2019 09:05
Кількість переглядів: 32

28 листопада 2019 року в рамках атестації педагогічних працівників у 2019-2020 н.р. та з метою обміну досвідом з колегами-викладачами інших навчальних закладів П(ПТ)О пройшов відкритий урок викладача української мови і літератури Усенко Олени Андріївни з учнями І курсу групи № 1 професії Електрозварник ручного зварювання; електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах на тему  Вчитель Ольга Олександрівна 
Джежеря«Фразеологізми української мови. Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їх стилістичного забарвлення».

На уроці були присутні поважні гості:

  • Михайлюк Тамара Олексіївна, методист НМЦ ПТО у Миколаївській області;
  • Пінтій Аліна Володимирівна та Ніколаєнко Любов Іванівна, викладачі української мови і літератури ДНЗ «Южноукраїнський професійний ліцей»;
  • Хортюк Тетяна Василівна та Осадченко Ірина Пилипівна, викладачі української мови і літератури Вознесенського професійного аграрного ліцею.

Метою уроку було поглибити знання учнів з української фразеології; розкрити функціонально-стилістичні можливості лексичних та фразеологічних одиниць; формувати вміння використовувати фразеологізми у мовленні; збагачувати й активізувати словниковий та фразеологічний запас учнів; розвивати творче мислення, комунікативну активність учнів; удосконалювати вміння працювати самостійно, в групах і колективно; виховувати пошану до скарбниці народної мудрості, інтерес до вивчення рідної мови.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу з елементами випереджального завдання.

Вид уроку: урок-дослідження.

Учні опрацьовували теоретичний матеріал шляхом дослідження з використанням ІКТ.

Під час уроку учні  працювали із Путівником уроку, в якому виконували цікаві та різноманітні завдання: вправа «А де ж моя пара?», колективна робота з ілюстраціями «Що до чого»; презентація проєкту учня «Фразеологія в професії зварника»; творчий диктант «Доповнити текст, використовуючи фразеологізми»; Лінгвістична  гра «Спіймай помилку»; вибірковий диктант «Диво в решеті»;                                                                                 вправа на з’єднання фразеологізмів в антонімічні пари; гра «Миттєва відповідь». Учні відгадували кросворд «Ключове слово», працювали з фразеологічними словниками, опорною схемою до теми; картками із завданнями. Учні представили домашнє завдання у вигляді проектів «Фразеологія в нашому житті».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень