A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Вознесенський професійний ліцей

ХХІ століття – це ера професіоналів!

Дата: 26.02.2021 09:25
Кількість переглядів: 111

      25 лютого 2021 р. в рамках атестації педагогічного працівника пройшов відкритий урок виробничого навчання Бишевого С.К. з учнями групи № 2 (ІІ курс) професії Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж на тему «З'єднання, обробка кінців  проводів та жил кабелів усіх марок перерізом до 70 мм2».

Надійна робота електроустановок значною мірою залежить від якості виконання з'єднань, відгалужень, окінцювання та приєднання проводів. З'єднання, відгалуження, окінцювання та приєднання повинні бути механічно міцними, мати малий електричний опір і залишатися справними за умов нагрівань і охолоджень, що часто виникають внаслідок різких змін струмових навантажень у мережі. Ці вимоги забезпечуються чітким дотриманням технології монтажу, а також правильним вибором застосовуваних з'єднувальних деталей та робочого інструменту. Тому учні на уроці вчилися правильно виконувати з'єднання, обробку кінців  проводів та жил кабелів усіх марок.

Під час уроку учні вчилися виконувати такі трудові прийоми: оброблювати кінці  проводів та жил кабелів; з’єднувати кінці  проводів та жил кабелів; розгалужувати кінці  проводів та жил кабелів.

Вивчення цих трудових прийомів дозволить учням ознайомитися з інструментами для з'єднання та  обробки кінців  проводів та жил кабелів; навчитися правильно організовувати робоче місце електромонтажника;  виконувати з'єднання та обробку кінців  проводів та жил кабелів та засвоїти прийоми  для якісного  виконання   монтажу електропроводки.                           

Майстер виробничого навчання Бишевой С.К. протягом уроку розвивав у учнів творче ставлення до праці та навчання, вчив навикам культури виробництва,  дбайливого ставлення до інструментів, формував вміння працювати в колективі,  розвивав пізнавальну активність та самостійність учнів.

Учні показували навички трудових прийомів, які вчили на попередніх уроках,  повторювали правила техніки безпеки, закріплювали теоретичну частину вступного інструктажу у вигляді гри «Так-ні» та відповідно до інструкційно-технологічної карти виконували навчально-виробничі роботи. Адже учні розуміють наскільки добре вони будуть професійно підготовленими, настільки успішно зможуть реалізувати себе на сучасному ринку праці. Від їх професіоналізму буде залежати їх кваліфікаційний розряд, а відповідно і заробітна плата,  а це буде тільки сприяти їх добробуту  і добробуту їхніх родин.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень